Pretraži ovaj blog

petak, 7. kolovoza 2009.

Čarolija za samopouzdanje

Evo jednog veoma jednostavnog rituala koji ce uciniti da zracis i imas samopouzdanja. Mozes ga koristiti za ljubav, a mozes i u drugim situacijama (pred ispit, poslovni sastanak itd).

Image Hosted by ImageShack.us


Kao prvo, potrebno je da dobro ocistis svoje kupatilo, kako higijenski, tako mentalno. Najbolje je poslije ribanja jos jednom sve prebrisati slanom vodom.
Zatim sledi osobno dotjerivanje, brijanje, tusiranje, depilacija itd., sve je stvar izbora.
Ono sto ti je neophodno za ovaj ritual je bijeli ili rozi rucnik kojim ces prekriti ogledalo ( ne smije biti nikakvog odraza) , tri bijele plutajuce svijece i sol.
Sve ostalo stvar osobnog izbora. Mozes prethodno ukljuciti neku prijatnu muziku koja te cini zavodljivim i sexy ili smirenim ( zavisi sto ti treba), ja ugasim svijetlo i upalim nekoliko svijeca i rasporedim ih po kupatilu ( meni omiljene su crvene, zlatne i zelene).



Ulijes vodu u kadu i stavis jednu saku soli, a po izboru mozes staviti neko etericno ulje, cvijece, sve sto ti odgovara. Oko rubova kade postavis one tri plutajuce svijece. Dok ulazis u vodu kazes npr "Cistim se od sve negativne energije, od ovog trenutka ja se ponovo radjam prociscen. Mnoge ruke ce ici prema meni, a one koje izaberem, zazeljeti ce da ostanu"

I onda lijepo uronis u kadu i stavis one tri svece u vodu (ako se gase vrati ih na rubove kade). Uzivaj u svom tijelu, gledaj ga sa ljubavlju i zamisljaj se onakvim kakav zelis da budes i kako da te drugi ili odredjena osoba gleda i osjeca prema tebi. Svako je lijep na svoj nacin, ovaj ritual ce samo izvuci ono najbolje iz tebe. Neka to bude radjanje jednog novog, cistog i karizmaticnog JA.
Po potrebi par puta ponovi gore navedenu recenicu.
I tako... uzivaj. Kada budes izlazio iz kade reci "Ja sam voljen, ja volim, ja volim sebe. Ja sam ljubav".
Kada se obrises, ugasi svijece ( ne puhati u njih da ne povrijedis element vatre). Onda skines onaj rucnik sa ogledala i to je to.

Znaci, osnovne stvari su ti gore navedene, ti samo prilagodi svojim potrebama. Ja ovaj ritual prakticiram vec dugo, ali samo kad je Mesec u porastu ili kada je pun.
Zvuci mozda blesavo ali je djelotvorno.

Nema komentara: