Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 30. ožujka 2009.

Otherkin

Šta je Otherkin? Vjerovatno većina vas nije čula za ovaj pojam ni za ovu pojavu. E pa ni ja nisam do nedavno ali me je ova pojava fascinirala pa sam odlučio da je objavim na blogu. Otherkin (other-drugi, kin-rod) su neljudske duše rođene u ljudskim tijelima. Ovo takođe može dobiti i drugo značenje jer tijelo u kojem je ta neljudska duša se može razmnožavati sa ljudima i tako nastaju razne "polovične" vrste otherkina Postoji više paralelnih svjetova našem u kojima žive druga bića koja nemaju veze s ljudima. Zbog nekog nepoznatog razloga duše tih bića nogu preći granicu između svjetova i biti rođene u tijelima ljudi. Otherkini posjeduje posebne sposobnosti, potrebe, sječanja koja nisu svojstvena ljudima. Većina takvih "ljudi" osječa da ne pripadaju ovom svijetu i da nisu kao ostali. Čak i kao djeca pričaju o stvarima koje ostali nazivaju fantazijom. Većina otherkina, i ne znajući da su to izgube ta sječanja i sposobnosti jer ih društvo na to natjera, ali sječanja nikako ne mogu potpuno potisnuti jer im se vraćaju u snovima. To sve je zakopano duboko u njima i samo čeka da bude ponovo probuđeno. Moguće je da bića iz tih paralelnih svjetova u rijetkim slučajevima mogu u fizičkom obliku preći u naš svijet na osnovu čega su i nastale "bajke" o posebnim, nadprirodnim bićima (vile, zmejevi...). Možda ste baš vi, pa i ja Otherkin a da to ni ne znamo!!!!!

2 komentara:

Anonimno kaže...

Hello,oliti-HAAAAJ!!!

Anonimno kaže...

postoji li dokaz da oni postoje?zato jer sam cuo da se pretvaraju u to drugo bice,npr vuka po noci