Pretraži ovaj blog

petak, 18. rujna 2009.

BOGINJA

Boginja

ZAZIVANJE BOGINJA LJUBAVI prema vještičijoj knjizi

Po vještičijem magijskom učenju prije pripremanja bilo kakvih ljubavnih praškova ili napitaka neophodno je zazvati boginje-sestre Habondijeu i Hertu čiji je uticaj presudan kako bi pojedini napitak bio uspješan i djelotvoran.Na početku izrade napitka treba pripaliti tri crvene svijeće a zatim reći-

"U tvoje ime Habondijo i u ime tvoje sestre Herte evo me kako pristupam obredu za izradu ljubavnog napitka.Molim te za tvoju pomoć, budi samnom i vodi moje misli i ruke".

Uvijek je važno spominjati obje boginje sestre koje međusobno nisu povezane samo sestrinskim vezama već i vezama majke i kćerke kao što su bile povezane Demetra i Perzefona.Po nekim vjerovanjima uza sve to Hambodija i Herta međusobno su povezane i još jednom vezom; radi se o dvije različite strane zapravo jedne jedine sile, baš kao što je Janus imao dva lica.


Nakon prvog zazivanja, prostor izrade ljubavnog napitka se okađuje mirisom tamjana kako bi bio pročišćen i posvećen.Dok se tamjanom kadi valja govoriti-

"Pozdravljam te i prizivam o prelijepa Luno, o najljepša zvijezdo,neka tvoje neponovljivo svjetlo padne na moje ruke.Prizivam te u ime zraka koji dišem, u ime sile koja je u meni, u ime zemlje po kojoj hodim.Prizivam te u ime duhova koji vladaju svime i koji su jači od svih, u ime riječi Pan kojom je stvoreno sve i u kojoj je sadržano sve stvoreno.Prizivam i tebe Gabrijele zajedno sa Mihaelom i Melchidaelom, u ime oni koji treba sjediniti vječnim sponama ljubavi bez koje nema ništa na svijetu i koja je sve u svijetu.Pozivam vas o Habodnijo i Herto, pomozite mi svojim znanjem da uspije moj naum povezivanja dviju osoba ljubavnim čvorom kojeg niko više neće moći razvezati ni rasjeći.Pomozite mi Gabrijel, Mihael, Melchidael, Baresches, Zazelo, Tiriel, Malcha i svi vi koji ste zajedno sa njima.Pomognite mi svi vi koje zazivam, osnažite mi znanje i moć, pomognite svojoj sluškinji koja radi u vaše ime".

Zatim se počinje pripremati ljubavni napitak a dok ga se sprema potrebno je i opet izgovarati vještičije psalme i himne kako bi koncentracija bila jača i kako bi se misli usredotočile samo na ono što se radi.

Nema komentara: