Pretraži ovaj blog

nedjelja, 26. svibnja 2013.

Osjecaj Nadmoci

Ljudi.Zelim vam objasniti da sam vrlo rano dosao do kraja onoga sto nazivamo Vjesticarstvom.
Sada jedino sto mogu uciniti jest odabrati tocno podrucje za nastavak istrazivanja i eksperimentiranja od onoga sto su nam nasi predci ostavili,kao sto je meni znanje ostavila moja obitelj.Zelim vam pojasniti da je ova web stranica namijenjena samo kao uvod u svijet magije,zato nemojte komentirati neke gluposti kao npr. nije detaljno opisano ,nekih stvari uopce nema niti ista slicno.Shvatite da je to pocetak.Nitko vam nece otkriti tajni zacin uspjeha u svemu jer se morate sami potruditi.

Tu se razlikuju dvije grupe ljudi.
Oni koji zele, ali su lijeni ili zbilja ne zele ili se boje uspijeti i one koji su spremni proliti vlastitu krv za uspijeh.
Pocet cu vam govoriti detalje svog zivota u skladu magije u sljedecim postovima.

1 komentar:

ferdinand kaže...

Tvoji tekstovi su me veoma zainteresovali, i raduje me što svoje iskustvo želiš da podeliš sa nama. Nadam se da ćeš pisati i dalje, i da ćemo jednog dana spoznati ključeve tvog uspeha i moći. S nestrpljenjem čekam dalje objave, u poslednej vreme ih nema.

Srdačan pozdrav,
Suzana