Pretraži ovaj blog

nedjelja, 26. svibnja 2013.

Ja sada

Nakon 9 godina uz ispravno koristenje postao sam NESTO.
Vise nemam toplinu u rukama, osim kada to zelim.Dok je ljudima vani vruce i znoje se, ja sam hladan, cak ni mojim prijateljima nije bilo jasno kako.Postao sam mudriji od danasnjih ljudi, penzionera i onih jako starih.Vise nemam sto nauciti.Probao sam se ozlijediti, ali svaka rana , ma koliko bila duboka, zarasla bi u potpunosti za 2 dana. 3. dan nebi bilo ni kraste, a za 7 dana nemam ni oziljak.Kosti nemogu slomiti,ne znam kolika bi to morala biti snaga.Nemam straha od nicega.Prijatelj sam zivima i mrtvima. Cesto razgovaram sa anđelima, duhovima i demonima.Ljudi su oko mene kao zacarani(vjerojatno to cine moji demoni), cesto plesu i druze se sa mnom , cak i vise nego s drugima.
Svaki dan zahvaljujem svima i zdrav sam. Nikada nisam zivjeo bolje i sretan sam.


                                                                                                     toliko sam toga prosao,i muke i patnje,
                                                                                      ali nisam odustao i zato sam sada tu.

1 komentar:

Egregoroi kaže...

Hej,jel bi nekako mogla stupit u kontakt s tobom,?